niedziela, 8 lutego 2015

Rozjasnianie i farbowanie ...

Dzisiaj wpis na szybko :)

Przed Swietami Bozego Narodzenia postanowilam zrobic sobie jasne wlosy . No i moje plany powrotu to naturalek szla... trafil :)
Oczywiscie bez rudosci sie nie obylo . Ciagle z nimi walcze . Planuje miec na glowie chlodny , sredni blond . A czy mi sie uda ... Zobaczymy :)
W kazdym razie jestem bardzo zadowolona ze zmiany . Czuje sie o wiele lepiej w jasnych wlosach :)

Tydzien temu kladlam drugi raz jasna farbe .

 Nice 'N Easy Permanent Colour SB2 Natural Light Cool Beach Blonde 




Farba ladnie rozjasnila mi ciemny odrost . Jednak dalej jestem troche Ruda Grazyna . Z rudosciami zaczelam walke przy pomocy gencjany i fioletowych szamponow . Nie jest zle :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...