wtorek, 18 lutego 2014

# 11. Jak kiedys niszczylam wlosy

Przegladajac w domu jakies plyty cd , natknelam sie na moje zdjecia sprzed  paru lat . Wczesniej nie ogladalam nic takiego , poniewaz mieszkam w Angli , stary komputer zepsuty w Polsce , a szkoda , bo tam to dopiero byly ciekawe zdjecia z mlodosci :)

Kiedy bylam w ciazy ( 2010 r ) , zafarbowalam wlosy na swoj naturalny kolor i tak chodzilam. Urodzilam dziecko i niefarbowalam wlosow przez 10 miesiecy ....No i nagle zamarzylam sobie zrobic balejaz , i niby dazylam do blondu ( nie wiem po co ?! ) . Jak to z pieknych , dlugich wlosow , mozna zrobic sobie extra siano ....


Potem oczywiscie  byly znowu czarne kolory , brazy , potem znowu czarny . Dokladnie rok temu z czarnego koloru zrobilam sobie ciemny blond /rudy braz ( tfee ... ) . Pochodzilam z pol roku i znowu ciemny braz :D

Moj naturalny kolor wlosow to ciemny , braz , raczej chlodny ... tylko z przodu na skroniach rosna mi wlosy - ciemny blond . Od urodzenia tak mam . Jak bylam mlodsza nauczycielki myslaly ,ze robie sobie pasemka blond z przodu . Oczy mam niebieskie , cere blada , ciemne usta . Ogolnie typ urody zima .Tak cos - Krolewna Sniezka :)



Aktualnie mam taki kolor ,jak naturalny , probuje niefarbowac ,ale to roznie wychodzi . Jak mi sie cos wymysli to farbuje , a jak nie to nie farbje z 4 , 5 miesiecy :)

Ogolnie stan wlosow oceniam na dobry .
Oto zdj z dzis , przed myciem .( Wybaczie ,wiem ze krzywo obciete , przyjaciolka juz czeka z nozyczkami jak przyjade do Polski ,ale to dopieru w czerwcu )


Dziewczeta , zastanowcie sie czy warto farbowac wlosy . Czy warto kombinowac , dekoloryzowac... Ile bym dala ,zeby cofnac sie w czasie do tego momentu ,kiedy pierwszy raz pofarbowalam wlosy , a bylo to w 2006 ... Glupota taka ,ze szkoda gadac ! Lepiej miec swoje naturalne wlosy , niz siano  na glowie . Oczywiscie , wiem ze farbowane wlosy tez sa piekne i nie wszystkie sa zniszczone :)

EDIT
 Wrzucam zdjecia zaraz po myciu i wysuszeniu suszarka .

Wlosy umylam odzywka Kallos Silk , z oliwa i jedwabiem. ( taka rozowa)
Po myciu sa sypkie i mieciutkie.

Splukalam wlosy woda z octem jablkowym .
Na konce nalozylam jedwab Green Pharmacy .

Porownanie wlosow z 10 grudnia i z dzis , w miedzy czasie je podcinalam ok 1cm ,moze troche wiecej <brzydal> Zalezy , jak mi sie ucielo :)








1 komentarz:

  1. Ja też zniszczyłam włosy rozjaśnianiem i farbowaniem włosów. Właśnie udało mi się zafarbować na ciemny brąz, który jest bardzo podobny do mojego naturalnego. W końcu będę mogła przestać farbować odrosty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...